Tuesday 15 March 2011

Femte dagen på pulver

I förra veckan så bestämde jag mig för att börja banta, ja nu jäklar ska jag gå ner 10 kg. Istället för att gå till viktväktarna som jag gjort tidigare när det blivit för mycket så ville jag prova något där man slipper beräkna och skriva upp hela tiden. Så jag bestämde mig för Extravaganza. Ganska dyrt får jag nog säga eftersom man förbinder sig till att betala en avgift i ett helt år, men å andra sidan kan det vara värt det om jag går ner 'och' håller vikten. Målet att gå ner är väldigt snabbt - till siste maj ska jag nått min målvikt. Puh! Så nu är jag satt på pulverdiet - soppa eller shake tre gånger om dagen. Till att börja med blir det tre veckor pulver. Idag är det min femte dag och det är rätt tufft måste jag säga. Enligt all expertis så blir man pigg men åh nej inte jag inte, jag är urtrött plus att hjärnan har stannat. Den är ju van vid socker och coca cola och strejkar helt enkelt.

Bilder från Hotell Clarion Sign som jag hade förmånen att bli guidad runt på vid senaste Stockholmsresan. Tydligen är det så att de har delat in våningarna efter de nordiska länderna så man kan få ett hotellrum inrett i finsk stil eller i dansk stil eller...

During my last trip to Stockholm I joined a guided tour around the Hotel Clarion Sign, I didnt stay at this hotel I was already booked at another one, but it looked really nice. Maybe next time. The hotel is all in Scandinavian design and you can choose if you want to stay in a room with Danish interior or Finish interior...

Foto Purple Area